Dieta dla kobiet 20-30 letnich

Dieta dla kobiet 20-30 letnich

Taka dieta pozwala na schudnięcie około 4 kilogramów w ciągu 13 dni. Daje to okazję ciału, by wróciła mu jędrność, dać nam wiele energii. Przez pierwsze 10 dni trwania dieta dostosowana do potrzeb wieku kobiet między 20 a 30 rokiem życia składa się ze specyficznego menu. Pierwsze dni wymagają poważnego ograniczenia przyjmowanych porcji i ich kaloryczności. Porcja dzienna nie powinna przekraczać 600 kalorii. Przez 10 dni spożywać powinno się jedynie sałatkę z kurczaka, sok pomarańczowy oraz wodę mineralną. Przez kolejne 3 dni spożywa się produkty, które pozwolą utrzymać nową wagę oraz wspomogą nasz metabolizm. Pierwszym krokiem jest dostarczenie dużej ilości białka – podkręci ono przemianę materii oraz wzmocni mięśnie i ścięgna. W dalszym etapie dieta pomoże odzyskać poziom kolagenu, podnieść go w organizmie. Wzmocni to skórę, włosy i paznokcie, czyli da szansę na odnowienie naszego wyglądu. Przez ostatnie 3 dni diety konieczne jest przyswojenie dużej ilości witaminy B6, by wspomóc utrzymanie wagi oraz zapobiec efektowi jo-jo. Taka opcja jest najlepsza dla osób w wieku około 20 lat, jeżeli kobieta dobija 30 powinna zdecydować się na wzbogacenie niskokalorycznej diety o białka serwatkowe. Pierwsze 10 dni to dieta oparta na gotowanej kaszy z serwatką i warzywami. Ostatnie trzy dni powinny być pełne produktów bogatych w białko.